A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Dr. Tordai Henriett Erika E.V.
(4031 Debrecen, Erőss Lajos u. 15. nyilvántartási szám: 53980401) által üzemeltetett
https://insumedterapia.hu/ https://tordaihenriett.hu és http://
https://drtordaihenriett.booked4.us/ honlap használatára vonatkozó feltételeket. Az alábbi
feltételeket a Felhasználó a honlap böngészésével, regisztrációval, ill. megrendeléssel
automatikusan elfogadja. Dr. Tordai Henriett Erika E.V. fenntartja a jogot jelen szerződés
egyoldalú módosítására.

A honlap üzemeltetője

A honlap üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Dr. Tordai Henriett Erika E.V.
Székhely címe: 4031 Debrecen, Erőss Lajos u. 15.
Telefon: +36-30/283-4774 (normál díjszabású)
E-mail: insumedterapia@gmail.com
Adószám: 58970579-1-29
Nyilvántartási szám: 53980401
Bankszámlaszám: OTP Bank 11738008-21472754
Statisztikai számjel: 23472846-4799-113-09

Tárhely szolgáltató adatai:
Cégnév: Tarhely.Eu Kft.
Székhely cím: 1144 Budapest, Ormánság u. 4. X.em. 241.
Telefonszám: +36 1 789 2789
Cégjegyzékszám: 01-09-909968
Adószám: 14571332-2-42

Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása

Regisztráció (feliratkozás, feliratkozás feltételei, leiratkozás)

A regisztrációval, vagy regisztráció nélkül elérhető ingyenes digitális termékek letöltésével,
illetve vásárlás során (mindhárom esetben) a Felhasználó, ha a honlap szolgáltatásait igénybe

kívánja venni, akkor automatikusan elfogadja a jelen ÁSZF feltételeit. Az ÁSZF feltételeinek
elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a honlap
látogatója / felhasználója között.

A felhasználó a regisztráció alkalmával a következő információkat adja meg: email cím,
vezetéknév és keresztnév, telefonszám, lakcím. Az üzemeltető az NAIH-hoz bejelentett
adatkezelő.

A szolgáltató nem felel a regisztráció során megadott adatok pontatlanságából eredő károkért.
A regisztráció során megadott adatokat a felhasználó azonosítására, valamint a számla
kiállítása, ill. hírlevél küldése céljából kezeli a szolgáltató. Az adatok pontosítását a
felhasználó e-mailen, telefonon, illetve adatmódosító űrlapon keresztül kérheti a
szolgáltatótól.

A Regisztráló kijelenti, hogy az általa megadott e-mail cím céges, üzleti használatú, vagy
olyan személyes e-mail cím, amelyet kifejezetten azért adott meg, hogy arra leveleket,
küldeményeket és információkat kapjon a szolgáltatótól.

A honlap üzemeltetője fenntartja magának a jogot, hogy bármely Regisztráló regisztrációját
visszautasítsa, vagy előzetes értesítés és indoklás nélkül adatbázisából törölje. A Regisztráló
ez ellen panasszal, jogorvoslattal nem élhet.

Regisztráló kifejezetten hozzájárul a reklám tartalmú üzenetek és küldemények fogadásához a
megadott elérhetőségein.

Az adásvételi szerződés létrejötte (vásárlás, megrendelés)

Ha a felhasználó megrendelést/regisztrációt küld a honlapon található bármelyik űrlapon
keresztül, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön
létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között.

A felhasználó elfogadja, hogy a honlapon kezdeményezett megrendelés/regisztráció
elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes

kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a
távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet hatálya alá
tartozik. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy egyes megrendeléseket/regisztrációkat
indoklás nélkül, pl. versenyérdek-ütközés miatt elutasítson. Ezzel szemben a megrendelő
panasszal, jogorvoslattal nem élhet.

A Megrendelő a megrendelési űrlap oldalán lévő összes információt és feltételt a
megrendelési űrlapon található “Megrendelés/Regisztráció”,  “Megrendelés/Regisztráció
véglegesítése”, „Megrendelés/Regisztráció elküldése” gomb megnyomásával önmagára nézve
kifejezetten kötelezőnek ismeri el.

A megrendelés/regisztráció véglegesítése előtt a Felhasználónak lehetősége van adatait
ellenőrizni és javítani. Amennyiben a Felhasználó hibás adatokkal küldte el megrendelését,
ezt a szolgáltató elérhetőségein e-mailben vagy telefonon jelezheti.

Árak, fizetési feltételek

A honlapon közzétett árak tartalmazzák az ÁFÁ-val növelt bruttó árakat is.

Lehetséges fizetési módok:

1. Kártyás utalás

2. Banki átutalás (előre utalás).

Bankszámlaszám: OTP Bank 11738008-21472754-00000000

A honlap bármely megrendelési/regisztrációs űrlapjának kitöltésével a Megrendelőt fizetési
kötelezettség terheli. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés visszaigazolásától
számított legkésőbb 8 napon belül köteles kiegyenlíteni a megrendelt szolgáltatás árát.

Vásárlás folyamata Banki Átutalás esetén(megrendelés, teljesítés feltétele)

A Felhasználó elküldi megrendelését a honlapon található bármely űrlapon keresztül. A
Szolgáltató 48 órán belül e-mailen megküldi a Megrendelő részére a visszaigazolást, mely
tartalmazza a fizetési feltételeket, melyet a Megrendelő önmagára nézve kifejezetten
kötelezőnek ismer el. A termék, szolgáltatás árának kiegyenlítését követően 72 órán belül a
Szolgáltató e-mailben megküldi a Megrendelő részére a megrendelt termék/szolgáltatás
hozzáférésének linkjét, ha szükséges, jelszavát, vagy egyéb információkat a termékről.
Amennyiben a Megrendelő nem tesz eleget fizetési kötelezettségének a Szolgáltató
megtagadja a megrendelés teljesítését.

Vásárlás folyamata Kártyás vásárlás esetén (megrendelés, teljesítés feltétele)

Bankkártyás fizetés vagy Barion egyenleg: A vásárlásra szóló fizetési megbízással a
Felhasználó (Kártyatulajdonos) megbízza a Fizetési Szolgáltatót, hogy a szolgáltatás
ellenértékét a Szolgáltató, mint kedvezményezett javára juttassa el és számolja el. Sikeres
fizetést követően a Szolgáltató eljuttatja a számlát a Felhasználó számára.
A leírt online fizetést a Barion Payment Zrt. (mint Fizetési Szolgáltató) biztosítja. Magyar
Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. A Felhasználó által megadott bankkártya
adatokhoz a Szolgáltató nem fér hozzá. Fizetéskor a Barion Payment Zrt. jelenik meg a
Felhasználó bankszámlakivonatán.

Elállási jog

A Megrendelő jogosult a vásárlástól a lefoglalt konzultációs időpontja előtti 48. óráig elállni
elektronikus, írásos formában (e-mailben). Ebben az esetben a Megrendelő 14 napon belül
visszakapja a szolgáltatás árának teljes összegét. Amennyiben a lemondást 48 órán belül jelzi
a Megrendelő, a lemondott konzultációra befizetett előleg visszatérítésére nincs lehetőség.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy az elektronikus úton küldött, digitális tartalmak, termékek
esetében amennyiben a Szolgáltató teljesítette szerződéses kötelezettségeit, és a Megrendelő a
megrendelést visszaigazoló e-mailben megküldött digitális termék hozzáférésének linkjére

kattint, azt megnyitja, letölti, vagy bármilyen módon elkezdi használni, elveszíti az elállási
jogát.

Panasz

A Felhasználó a honlapon elérhető termékkel, szolgáltatással vagy Szolgáltató
tevékenységével kapcsolatos kifogásait a következő elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő:

Dr. Tordai Henriett Erika E.V.., email: insumedterapia@gmail.com

ÁSZF